Nou persones amb diversitat funcional reben formació per a treballar en el centre d'atenció de l'hospital de Dénia

Nueve personas con diversidad funcional reciben formación para trabajar en el centro de atención telefónica del Hospital de Dénia
  27/03/2021

 

L'Agència de Creama Dénia, a través del seu Servei d'orientació laboral a persones amb diversitat funcional, ha col·laborat amb la Fundació Integralia DKV – Fundació Discapacall, fundació per a la integració laboral de persones amb discapacitat de la Comunitat Valenciana per a fer possible la realització d'una acció formativa en telemarketing, sector en el qual  Integralia és expert des de fa 20 anys.

En el centre d'atenció telefònica de l'Hospital de Dénia, gestionat per Discapacall, ha sorgit la necessitat d'incorporar gent a la plantilla, per la qual cosa s'ha organitzat aquest curs de formació, que va començar este dilluns, 22 de març, i finalitzarà el 4 de maig. El curs tindrà una duració de 280 hores lectives i s'imparteix a nou persones amb diversitat funcional.

L'Ajuntament de Dénia ha col·laborat en la iniciativa a través del departament de Joventut, que ha facilitat les seues instal·lacions i els mitjans necessaris per a poder dur a terme l'acció formativa.

El curs, a més de formar a l'alumnat en telemarketing, està orientat a millorar l'ocupabilitat de les persones que participen i així facilitar la seua inclusió laboral en empreses o organitzacions. 

Per a Creama, aquesta acció formativa és una gran oportunitat per a ajudar i fomentar l'ocupabilitat del col·lectiu de persones amb diversitat funcional a través de la formació. Col·laborar amb Fundació  Integralia, ens ajuda a coordinar els esforços de les entitats que treballen a favor de les persones amb diversitat funcional per a millorar la plena integració en la societat.

<<< Tornar a la portada