Compromís per Xàbia demana als bancs que mantinguen l'atenció presencial per a la gent gran

Compromís per Xàbia pide a los bancos que mantengan la atención presencial para la gente mayor
  17/02/2022
Els valencianistes se sumen a la iniciativa “soc vell no idiota” i presenten una moció per a exigir a aquestes entitats un tracte més humà amb col·lectius més allunyats de les tecnologies

Compromís per Xàbia ha registrat una moció per a sol·licitar a les entitats bancàries i altres organismes la millora del servei per a la ciutadania en general i per a la gent gran i persones amb diversitat funcional. A més, es demana que aquestes entitats no cobren comissions per serveis d'atenció ja que aprofundeix molt més en la bretxa digital.
    La moció se centra també en els productes financers que ofereixen les entitats, exigint transparència i claredat per a ser més comprensibles per tot el món, per la qual cosa s'insta també els poders públics a legislar per una normativa bancària més justa i solidària. 
    El seu portaveu Juan Cardona, ha assenyalat que “apostem per una banca pública però també per una banca privada que siga ètica, justa i pròxima amb els clients, per la qual cosa no entenem aquest tracte inhumà als nostres majors ni a la ciutadania en general”.
    A les seues paraules s'ha sumat l'altre regidor valencianista Vicent Colomer, afirmant que “el tracte rebut per les entitats bancàries és molt injust amb la gent gran i continua dificultant la vida a molts treballadors, empresaris, etc a l'hora de tramitar amb ells. Per això esperem el suport de totes les forces, perquè creiem que es tracta d'una reivindicació justa i necessària.” 

    La moció es debatrà el pròxim ple de febrer.

<<< Tornar a la portada