Creixement espectacular de les gestions per internet en Aqualia 

Crecimiento espectacular de las gestiones por internet en Aqualia
  23/02/2021

 

El Servei Municipal d'Aigües de Dénia té dues eines fonamentals per a no haver de fer cues en les oficines: l'aplicació del mòbil i l'oficina virtual. L'arribada de la pandèmia ha disparat l'ús d'aquestes alternatives a l'atenció presencial.

En 2020, l'app Aqualia contact va tindre un augment del 125% mentre que l'oficina virtual va créixer en un 37,2%, segons les dades facilitades per la companyia gestora del servei. Aqualia va reaccionar fa quasi un any davant la propagació de la malaltia del coronavirus, amb la finalitat de protegir la salut dels usuaris i treballadors. En la seua seu s'atén amb normalitat, però hi ha limitacions de fòrum que obliga al fet que el públic haja de romandre al carrer abans que li toque el torn. Per això, els canals alternatius per a realitzar les gestions. 

L'aplicació mòbil gratuïta Aqualia contact està disponible en Google Play i App Store. La gestió més repetida ha sigut el pagament dels rebuts, operació que, en comparació amb 2019, s'ha duplicat en aquest canal digital. L'app també permet la realització de moltes altres funcionalitats, com la consulta del consum o la comunicació d'avaries i reclamacions, entre altres. 

Des de la pàgina web www.aqualia.com, es poden fer diferents tràmits. Per exemple, l'any passat més de 2.000 usuaris van poder modificar les dades del seu contracte i quasi 1.300 es van donar d'alta en el servei de factura electrònica.

Els veïns poden trucar al telèfon gratuït d'atenció al client 900 81 40 81, amb horari de 8 a 20 hores, de dilluns a divendres. És una altra manera de fer gestions de manera còmoda i segura.

Es tracta d'un servei integral multicanal, que s'ha reforçat arran de la pandèmia. El responsable d'Aqualia a Alacant, Manuel Rosado, diu que “l'increment en l'ús dels mitjans digitals mostra la responsabilitat i la capacitat d'adaptació dels ciutadans de Dénia. Des d'Aqualia els agraïm el seu comportament responsable i solidari, al mateix temps que els demanem que acudisquen a les oficines només per a realitzar gestions més urgents i que no puguen realitzar a través dels nostres canals telemàtics”.

L'empresa també recomana optar pel servei de factura electrònica, que permet rebre la factura directament en la seua adreça de correu electrònic el mateix dia en què s'emet, podent a més consultar-la en qualsevol moment. Actualment, 15.629 usuaris de Dénia ja es beneficien de la e-factura, un 16,3% més que fa un any.

Sol·licitar-la és molt senzill: n'hi ha prou amb enviar un correu a e-factura@aqualia.es en el qual s'indique el número de contracte, població, nom i cognoms del titular i adreça de l'e-mail on desitgen rebre l'e-factura. L'alta també es pot realitzar a través d'una cridada al Centre d'Atenció al Client, Aqualia Contact al 900 81 40 81 .La factura electrònica rebuda disposa de la mateixa validesa fiscal i legal que la factura tradicional. 

Des d'Aqualia, preguen l'ús d'aquests mitjans telemàtics o telefònics en lloc d'acudir a l'oficina. Tot amb la finalitat de previndre qualsevol possible contagi.

 

<<< Tornar a la portada