Les jornades gastronòmiques de l’arròs de Pego 2020 augmenten un 30% la participació d’establiments hostalers

Les jornades gastronòmiques de l’arròs de Pego aumentan un 30% la participación de establecimientos hosteleros
  02/11/2020
La regidoria de Turisme i Creama ha reorientat la novena edició per a celebrar-la finalment del 9 al 29 de novembre

Setze establiments hostalers pegolins han confirmat la seua participació a les IX Jornades de l’arròs bomba i bombó de Pego, que la Regidoria de Promoció Econòmica, CREAMA i Turisme ha organitzat del 9 al 29 de novembre.

            El fet, que suposa un increment de vora el 30% respecte a l’edició anterior, ha estat el més destacable de la presentació de l’esdeveniment pel seu responsable Ricardo Sendra, junt a la tècnica de Desenvolupament Local, Alicia Carbonell, els quals han explicat que l’esdeveniment, previst inicialment pel més d’abril, ha estat reorientat per causa de la pandèmia per a celebrar-se durant les tres darreres setmanes de novembre amb les mesures de seguretat establertes en els protocols previstos per l’Ajuntament i supervisats pels Centre de Salut Pública. 

            El regidor ha posat com a principal novetat el fet de que la situació excepcional que presenta el COVID-19 i el canviant de la seua evolució ha impedit la configuració de la graella prèvia de menús que ha estat habitual en les edicions anteriors. Aquesta circumstància ha fet remetre als potencials clients als telèfons de cadascun dels setze establiments participants, mitjançant una campanya de premsa i per les xarxes socials, per a la seua informació dels menjars disponibles cada data i el preu de cadascun per a poder fer l’oportuna reserva prèvia. Aquesta, segons ha advertit la tècnica, per raons d’aforament resulta imprescindible per a poder accedir als locals sota el paraigües d’aquesta iniciativa.

            Altra novetat de les jornades gastronòmiques de l’arròs de Pego 2020, segon han detallat radica en  la identificació de cadascun dels setze establiments participants amb un adhesiu a la porta d’entrada i el lliurament d’un davantal commemoratiu de l’esdeveniment als clients finançat per la Regidoria de Promoció Econòmica, CREAMA i Turisme. Tot això, segons subratlla “amb la finalitat de buscar-li un espai al nostre arròs amb una marca diferenciada com a producte únic dins de la gastronomia valenciana”.

 

 

 

 

<<< Tornar a la portada