Els canals digitals d'Aqualia, la via més eficient i sostenible per a realitzar els tràmits del servei d'aigua

Los canales digitales de Aqualia, la vía más eficiente y sostenible para realizar los trámites del servicio de agua
  20/04/2022

 

Des de fa anys, l'empresa disposa d'un servei integral omnicanal que permet als ciutadans realitzar de manera gratuïta els tràmits, consultes i incidències relacionats amb el Servei Municipal d'Aigües

 

Aqualia, empresa concessionària del Servei Municipal d'Aigües a Dénia (Alacant), recorda als veïns de la localitat que tenen a la seua disposició els canals digitals oficials, tots ells gratuïts, per a realitzar les gestions i tràmits relacionats amb el servei de l'aigua. 

Des de l'inici de la pandèmia Aqualia va adoptar un pla de contingència que va incloure el foment de l'ús de canals telemàtics d'atenció al client, agrupats sota la denominació Aqualia Contact. L'ús d'aquests canals digitals, complementaris a l'atenció presencial en les oficines, inclou molts avantatges per als ciutadans, evitant desplaçaments (i les emissions de CO₂ associades al transport) i temps d'espera. Una opció de consum responsable i sostenible, que contribueix a cura del medi ambient.

Amb Aqualia Contact la companyia posa a la disposició dels clients diferents vies de comunicació perquè es mantinguen contínuament informats: a part de la pàgina web, manté una comunicació activa a través dels telèfons del Centre d'Atenció al Client (CAC) -900 81 40 82 (Avaries), 900 81 40 81 (Atenció al client), 900 81 40 83 (autolectura) -, l'Oficina Virtual, o el canal d'atenció en Twitter, entre altres. 

A través de l'Oficina Virtual, els clients poden realitzar totes les seues gestions de manera senzilla, segura, àgil i confidencial, les 24 hores del dia durant els 365 dies de l'any. 

A més, l'empresa recorda que els clients poden adherir-se al sistema de facturació electrònica. Un servei gratuït que els permetrà rebre la factura de l'aigua directament en la seua adreça de correu electrònic el mateix dia en què s'emet, i a la qual és possible accedir en qualsevol moment. 

Finalment, l'aplicació mòbil gratuïta d'Aqualia (Aqualia Contact) disponible en Google Play i App Store, a través de la qual es poden realitzar totes les gestions relacionades amb el contracte de l'aigua. Amb ella, s'obri una via directa per a consultar la factura o comunicar notificacions, a més d'altres continguts específics d'interés per al client. 

La companyia ofereix així un servei integral omnicanal que dona resposta a totes les necessitats dels ciutadans. Els canals presencials, telefònics i internet queden a la seua disposició perquè trien aquell mètode que prefereixen per a comunicar-se i donar solució a les seues necessitats. A través de l'omnicanalidad s'aconsegueix la millora del servei, obtenint menors temps de resposta, major proximitat, agilitat en la resolució d'incidències i increment del valor de la comunicació.

En el marc d'una estratègia de digitalització dels serveis de gestió d'aigua urbana, Aqualia desenvolupa contínues millores amb l'objectiu de continuar avançant cap a una major sostenibilitat i el compliment amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

<<< Tornar a la portada