Masymas crea la nova línia de supermercats “basic”

Masymas crea la nova línia de supermercats “basic”
  02/10/2021

Supermercats masymas, de la distribuidora valenciana Juan Fornés, ha posat en marxa la nova ensenya comercial masymas basic, que respon a un model de proximitat, per a d’aquesta manera distinguir-los dels establiments més grans i de major sortit. En total son 36 els masymas basic, del total de 120 establiments que té la cadena, els que ja s’agrupen sota aquesta nova denominació.

Segons assenyala el director general de la firma de Pedreguer, José Juan Fornés, “es feia necessari aclarar les expectativs dels clients abans d’entrar a la tenda, perquè en aquestos moments tenim establiments amb tamanys molt dispars, que van des dels 400 als 1.500 m2 de sala de venda, amb capacitats de sortit i de servei també diferents”. “L’ordenació s’ha fet encara més necessària”, afegeix, “ des de que en 2017 començarem a implantar el nou model d’apertures y reformes, amb tendes més grans i amb nous serveis com ara la cuina o la zona de café”.  desde que en 2017 empezamos a implantar nuestro nuevo modelo en aperturas y reformas, con tiendas más grandes y con nuevos servicios como la sección Cocina o la zona Café”.

Els supermercats rotulats amb masymas basic mantenen les seccions de fresc i un sortit optimitzat que cobreix la major part de les necessitats de la compra diària de la llar.

 

Subscriu-te!