Promoció Econòmica enceta les campanyes de revitalització del comerç de Pego amb la del Dia del Pare

Promoción Económica inicia las campañas de revitalización del comercio de Pego con la del Día del Padre
  10/03/2021

Ha estat consensuada amb l’associació de comerciants i professionals 

 

La campanya del Dia del Pare portada a cap per 

Regidoria de Promoció Econòmica i Creama ha donat el tret d’eixida a l’estratègia de revitalització del sector comercial de Pego consensuada per als propers mesos amb l’associació que integra a les principals empreses i professionals. 

La iniciativa, segons explica el responsable de l’àrea, Ricardo Sendra, “té com a denominador comú el comptar amb un lema i una imatge corporativa conjunta com a eix que done una visió compacta del teixit comercial pegolí tant al client habitual com al potencial visitant”. Així ha detallat que aquesta campanya inicial, sota eslògan El Pare té premi per a la Mare, compta amb 12 xecs de 50 euros susceptibles de gastar en la campanya del Dia de la Mare en maig com a premi per incentivar les compres de 30 euros o més entre el 15 i el 20 de març, en un establiment associat a Comerç de Pego.

Sendra ha emmarcat el projecte subvencionat per la Conselleria de Comerç de la Generalitat Valenciana, dins del paquet de mesures per a, des de la sostenibilitat, tractar de satisfer les inquietuds plantejades pels representants del sector comercial per a conscienciar a una societat pegolina de la necessitat de comptar amb el comerç de proximitat com a factor important per a evitar el despoblament de l`àmbit rural.

 

<<< Tornar a la portada