El Departament de Salut de Dénia reforça l'ús de missatgeria instantània per a resoldre dubtes i gestionar cites.

El Departamento de Salud de Dénia refuerza el uso de mensajería instantánea para resolver dudas y gestionar citas
  03/02/2022

El Departament de Salut de Dénia –DSD- ha quintuplicat la gestió de sol·licituds de pacients mitjançant nous canals de comunicació de missatgeria directa, que han passat de ser utilitzats per 2.300 usuaris fins al mes de novembre de 2021 a superar els 13.000 aquesta última setmana.

La missatgeria directa, mitjançant: Telegram, ChatWeb o Whatsapp, permet a l'usuari contactar amb un operador per a gestionar tràmits administratius i/o cites.

El Departament de Salut de Dénia aposta per les noves tecnologies com a estratègia de millora de l'atenció i comunicació amb el pacient. Es tracta d'eines que propicien la interacció i accessibilitat, permeten realitzar un millor seguiment de les sol·licituds i faciliten la seua resolució.

Segons Susana de Gea, responsable del projecte: “Els usuaris agraeixen l'existència d'aquest servei, perquè els permet resoldre o iniciar les seues gestions, sense interrompre en excés altres activitats i sense necessitat de desplaçar-se a un taulell o haver d'esperar a ser atesos telefònicament. A més, existeix el compromís que sempre responem en un termini de 24 hores en dies laborables.”

En l'actualitat, cada vegada són més els usuaris que prefereixen la missatgeria com a via de comunicació, quan preguntem per exemples dels tràmits més habituals a través d'aquesta via, Susana ens explica que: “Els usuaris ens contacten fonamentalment a través de Whatsapp i principalment per a: resoldre dubtes relacionats amb la COVID19, gestionar cites en Atenció Primària i a l'Hospital, peticions de documentació clínica i qüestions relacionades amb la targeta SIP”.

 

 

<<< Tornar a la portada