La campanya Tu casa sin ti, de Turisme Dénia, queda finalista en els Premis WINA de Dubai

  • La campaña ‘Tu casa sin ti’ de Turismo Dénia, queda finalista en los Premios WINA de Dubai
  • La campaña ‘Tu casa sin ti’ de Turismo Dénia, queda finalista en los Premios WINA de Dubai
  31/05/2021

 

Un nou reconeixement per a la campanya de promoció turística Tu casa sin ti, llançada per Turisme Dénia durant l'estiu de 2020 amb l'objectiu de mantindre present el destí en les ments dels turistes potencials en els mesos de pandèmia. En aquesta ocasió, és una de les finalistes a “Millor campanya en línia” dels premis WINA (World Independent Advertising Awards), el festival més important del món per a les agències de publicitat independents, que se celebrarà, l'11 de juny, a Dubai.

Tu casa sin ti, creada per l'agència Sapristi Décom (que ha obtingut altres dues nominacions per diferents treballs), va ser llançada en la pitjor època de la pandèmia per a posicionar Dénia com un destí diferent i generar rellevància entre el públic objectiu.

Per a això, es va apostar per una cosa totalment diferent: canviar el punt de vista, i en comptes de mostrar els paisatges de Dénia, mostrar el paisatge que el públic realment volia veure: les seues cases, per fi, buides.

Després de la bona acceptació obtinguda entre el públic, també van arribar els reconeixements: “Millor campanya en línia en els Premis Anuaria del Disseny Gràfic Espanyol, Millor campanya en línia en els Premis Nacionals Goliads” i ara el nom de Dénia arriba a Dubai, on competirà amb els millors exemples de la creativitat mundial.

En els premis WINA conflueixen les millors agències independents del món, amb més de 48 països representats dels 5 continents i un jurat compost per alguns dels millors publicistes del món.

L'alcalde de Dénia, Vicent Grimalt, ha manifestat la seua satisfacció per aquest nou reconeixement, “perquè a l'èxit que va aconseguir en el seu moment la campanya entre el públic potencial, per la seua originalitat i per apel·lar al sentiment més lògic i senzill que tots compartíem en plena pandèmia, ara se suma el fet que el nom de la nostra ciutat torne a ser present, a nivell mundial, gràcies a aquests premis atorgats per professionals del sector”.

"Aquesta manera de fer diferent de Turisme Dénia, en col·laboració amb Sapristi, també és una mostra de la manera de fer diferent, creativa, pròxima i de qualitat, de la nostra destinació turística”, ha afegit Grimalt. 

Per part seua, Alfred Pavía, soci i director creatiu de Sapristi Décom, ha volgut compartir aquest èxit “amb tota la gent que en plena pandèmia va treballar intensament amb l'objectiu de continuar mantenint a Dénia com a referent turístic diferent, amb la seua pròpia personalitat i essència”. I amb l'equip de Turisme Dénia, als quals ha agraït la seua confiança.

<<< Tornar a la portada